zaterdag 12 januari 2013

Aangenaam


Mijn naam is Simons. Cató Simons.

Nee, sorry, dat moest ik even doen. Let’s start again.

Hi, ik heet Cato Simons, ben dertien jaar en dit is de eerste blogpost op deze blog. Ik wilde al een tijdje een blog maken, maar omdat er al zoveel goede blogs over beauty, fashion and lifestyle zijn (hoe kan ik dan ooit nog iets origineels bedenken?), dacht ik: laat ik een blog maken over bakken, koken en eten! Ik weet het, je denkt nu vast en zeker: ‘Maar Cato, er zijn ook heel veel andere blogs over bakken, koken en eten…’. Ja, dat weet ik, maar toch heb ik het idee dat er minder blogs over eten zijn, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.

Zoals ik al zei: deze blog gaat over bakken, koken en eten. Dit is nu al voor de vierde keer gezegd, nu vergeet je het nooit meer! :p Ik houd enorm van schrijven, bakken, lekkere gerechten koken, lekker eten en fotografie. Je mixt het met de mixer et voilà, een ChocoCato.blogspot.nl  cupcake! Ik zal ook andere dingen posten, zoals bijvoorbeeld hoe je een chique etentje kan aankleden of welke keukenmachine héél goed werkt en welke koekjes je wel of niet moet kopen. Ik zit nu al boordevol ideeën en inspiratie!
Ik zal één keer per drie dagen een artikel plaatsen, of iets meer/minder. Dat merk je zelf wel.

Mijn vingers kriebelen om nog een post te schrijven, dat zal ik wel vaker krijgen. Ik heb er zoveel zin in!
Wees niet bang om een comment te schrijven, dat lijkt me echt ontzettend leuk!

Zo, dat was een lang verhaal! Als je helemaal tot hier hebt gelezen, applausje voor jezelf!
 

Liefs, Cato.

Ik zal onder elk artikel een vraag schrijven, waarop je kunt antwoorden (als je wilt) bij de comments.
Ben jij al benieuwd naar verdere blogposts?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd :)
    ik hou zo van eten! niet echt van koken, maar eten is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Veel succes, maar had je niet al iets moeten posten?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je wilt reageren! Ik lees jouw comment altijd!